Ondersteuning & Service

 

Minimaliseer downtime – maximaliseer productiviteit

Serviceformulier

Onze ondersteuningsspecialisten helpen u met al uw technische vragen over onze producten en technologieën. U hoeft alleen het onderstaande formulier in te vullen.

De kracht van Tantec zit in kwaliteit en individuele klantgerichtheid. Onze serviceafdeling streeft ernaar om de optimale oplossing voor uw behoeften te vinden. Wij beschouwen onszelf niet alleen als fabrikant en leverancier van oppervlaktebehandelingsapparatuur, maar ook als dienstverlener en probleemoplosser op het gebied van plasma- en corona-oppervlaktebehandeling.

Een oplossing van Tantec moet zeer betrouwbaar zijn: hij is immers van doorslaggevend belang voor het succes van uw bedrijf.

Dankzij onze ruim 40 jaar aan ervaring als toonaangevende fabrikant van plasma- en coronabehandelingsapparatuur kan onze serviceafdeling snel inspelen op de uitdagingen waar u mee te maken heeft en de beste oplossing vinden om uw productielijn weer draaiende te krijgen.

De beste manier om uitvaltijd te voorkomen is het op regelmatige tijden onderhouden van uw oppervlaktebehandelingsapparatuur.

 

Wat biedt de serviceafdeling van Tantec?

• Technische ondersteuning
• Probleemoplossing
• Ondersteuning op afstand via telefoon, e-mail, video
• Op locatie: Probleemoplossing | Retrofits | Onderhoud
• Jaarlijks servicebezoek
• Eerste aanspreekpunt voor technische problemen.
• Kalibreren
• Opleiden van bedieningspersoneel